tisdag 29 januari 2013

Smarrig lunch…

IMAG2924

IMAG2926

Vissa dagar går man till jobbet utan matlåda och då är det ju toppen om man vet var man kan köpa en riktigt god lunch! På il caffé brutale i Helsingborg gör dom bl.a. världens godaste pastasallad…enligt min mening då! :-) Idag fick det bli en sådan…mums!

 

Jag har suttit med datorn här i knät alldeles för länge och tittat på annat än att göra det jag skulle. Blir lätt så att jag fokuserar på något som jag just i det tillfället prioriterar som viktigast fastän det inte ens är med på min att göra-lista.

Det känns skönt att inte behöva förbereda morgondagen och lägga sig tidigt för imorgon är jag ledig. Jag skall i och för sig upp tidigt för jag skall till barnmorskan men inte riktigt lika tidigt som vanligt!

Myran är visst sugen på något gott…undra vad jag kan hitta för det ekar tomt i alla skåp vi har här hemma som bör innehålla någon form av mat. *skratt*

Jag skall gå och titta efter….

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar