onsdag 30 januari 2013

Välkommen våren, eller?

IMAG2945

Maken visade mig våra snödroppar som växer vid husväggen och vilken lycka! Är våren här snart, eller? Jag längtar sååå efter ljuset & solen och snödropparna gjorde helt enkelt min dag! :-)

 

Just nu är det multitasking på hög nivå, jag steker pannkakor (dagens lunch), ringer viktiga samtal och bloggar samtidigt. Det ni!? *skratt*

Jag tycker det är underbart att få vara ledig en dag mitt i veckan och det faller oftast in när jag har jobbat helgen som jag också gjort denna gång. Effektiviteten har varit maximal idag då jag hunnit med både barnmorskan (bara ett stick i armen för att kolla min ämnesomsättning), fyllt på kylskåpet med hjälp av Ica, M har varit hos frisören och jag har röjt lite här hemma. Så underbart när man hinner med detta och oftast är helgerna uppbokade vilket innebär att tiden blir knapp om man inte har en ledig dag i veckan.

För mig är det oftast bara var sjätte vecka men ibland kan jag ha mer tur än så…jaja… nu är det snart mat…

Trevlig fortsättning på denna härliga onsdag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar