tisdag 19 mars 2013

Tisdag

IMG_8446

Perfekt present at ge bort till maken är helt klart nya kallingar, något som alltid behövs och dessutom kan man passa på att köpa någon “modell” eller något märke han ändå inte hade valt själv. :-)

IMG_8445

David Beckham och H&M samarbetar vilket betyder att det finns ett stort sortiment av herrunderkläder från just denna snygga fotbollsman. Maken fick hem ett par vita i sitt paket på alla hjärtans dag och gillade dom riktigt mycket. Ett stort plus är självklart att de är riktigt läckra på! ;-)

God Kväll!

Jag sitter i soffan med fötterna i ett härligt bad, välbehövligt må jag säga! :-)
Maken är i Trollhättan och jag är gräsänka för en natt…skönt att det bara är en natt! :-) Min kollega brukar alltid skratta åt mig för att jag är så “pluttignuttig” med min make men så har vi det. Inte att vi alltid går runt och gullar men vi ringer varandra vid lunchtid och skickar lite sms osv. Dessutom älskar jag att umgås med honom, men det är väl detta som gör att vi passar så bra ihop! :-)

Imorgon är det dags för ett nytt besök hos barnmorskan och jag skall göra glukosprovet för att kontrollera så att jag inte fått graviddiabetes. Detta resulterar då i en kort arbetsdag som börjar strax efter lunch.

Nej, nu skall jag pyssla om min fötter och mål naglarna i en härlig vårfärg!

Hoppas ni har det bra…

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar