måndag 8 april 2013

Lite vårigt

IMG_8765

Här hemma i vardagsrumsfönstret fick det bli nya växter, lite vårigare och lite lättare än förut. Dessutom hade de andra lyckats dö…eller jag hade väl lyckats ta död på dom. ;-)

IMG_8763

Blomsterlandet hade tillfälligt nog kampanj på just orkidéer så jag kammade hem 2 st till priset av 1. Super!

IMG_8762

Vardagsrumsfönstret med nya växter…tänkte dessutom köpa nya fräscha gardiner med lite färg till våren & sommaren bara för att det skall hända nåt lite roligare. Så inom kort lär det nog fixas. :-)

God Kväll!

Vilken dag detta har varit…natten som var kunde jag inte sova då jag har sådan fruktansvärd rethosta som ABSOLUT INTE vill ge sig. Efter många timmars försök bunkrade jag upp med mängder av kuddar och då somnade jag äntligen men vaknade helt slut! :-/
Som tur är har jag ju världens bästa man som erbjöd sig att köra de där fem milen till mitt jobb för att jag skulle få 1 timme extra i sängen. TACK! ♥

Idag började också min sjukskrivning till följd av min foglossning som jag fått. Detta innebär att jag kommer att vara sjukskriven 25% och idag gick jag alltså från jobbet med något lättare ben än annars. :-) Det känns skönt och kommer nog vara desto skönare ju tyngre jag blir.

Nej, nu måste jag sova…imorgon väntar en ny dag!

Kramar / Anna

1 kommentar: