lördag 6 april 2013

Tack för i år…

IMG_8630

Påskpyntet som imorgon åker tillbaks i lådan och upp på vinden. Vi tackar för i år! :-)

IMG_8632

De fina porslinsäggen har stått uppradade i vardagsrummet.

IMG_8633

Dessa hängande äggen från förra året får följa med till vindslådan. Vårt trollhassel blev pyntat med vita fjädrar och små små gula kycklingar.

Hej Lördag!

Just i denna skrivande stund sitter jag på jobbet och skall strax påbörja mitt arbetspass. Under eftermiddagen och kvällen blir det mys med alla tärnor & marskalkar till syrrans bröllop. Ska bli skoj att träffa resten av gänget även om jag redan har bekantat mig med de flesta. :-)

Efter några timmar är jag här igen…nu har jag jobbat klart och kan lägga ut inlägget.

Trevlig lördagskväll på er!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar