lördag 16 november 2013

En glimt där vi sover

IMG_3523

Här kommer en glimt från vårt sovrum & som ni ser så passar den nyinköpta mattan perfekt här inne.

IMG_3524

Katten Whisky ville vara med såklart. Sängstomme & huvudgavel kommer från Ikea och den är super med mycket bra förvaring undertill.

IMG_3525

Viggos nya sängkläder med apor på från Hemtex fastnade jag direkt för när jag såg dom. Har länge tänkt på att jag vill ha ett högt spjälskydd men hade jag haft det så skulle jag inte kunna ligga & titta på honom på kvällarna för då hade spjälskyddet skymt honom.

IMG_3527

Byrån kommer också den från Ikea & jag är fullkomligt kär i den, tycker den är superfin. :-) Åran till vänster om byrån är inköpt på Åhléns, lyktan från Mio & det gamla fönstret kommer från vår sommarstuga i Åmål.

Hej på er!

Vilken dag vi hade igår!!! Lilleman fick feber natten till igår och vaknade säkert varje halvtimme under hela natten. Han var gnällig hela dagen & gallskrek så fort jag satte ner honom, mammas lilla kille. ♥ Trodde först det var på väg en förkylning men som det verkar så är det tänderna som kliar..eller ja, tandköttet rättare sagt!

Idag har vi spenderat förmiddagen i trädgården & resten av tiden inne i huset. Har försökt att fixa & dona med massor av olika saker. Skönt att få fixat till de där sakerna på listan som funnits där ett tag. :-)

Nu skall jag fixa vidare ett tag till innan maken kommer hem.

Trevlig lördag!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar