måndag 18 november 2013

Ordning & reda i skåp & kropp

balders hage

Jag bara älskar dessa 3 varor från Balders Hage och dessutom blir det ett snyggt sätt att få ordning & reda på din makeup. Sedan har de ju galet mycket annat som är fint och som gärna hade fått bo hemma hos oss. :-D
Bilderna är lånade av Balders Hage & HÄR finns deras hemsida!

God Kväll!

Idag startade dagen med en sovmorgon till mig… eller ja…efter morgon-amningen så tog maken Viggo och jag kunde sova vidare i 1,5 timme. Välbehövligt & gott! :-)

Strax innan lunch blev det babysim & Viggo älskar att bada & plaska. Det är riktigt riktigt mysigt så det får bli ännu mer babysim nästa säsong. 

Eftermiddagen spenderade vi i vanlig ordning med Emma & Melvin. Vi gick vår långpromenad & myste med nyttig fika. Jag har avtalat med Emma att strunta i socker i 2 veckor framöver för att jag har ett sockerberoende. Jag började för någon vecka sedan men fick ett “återfall”. Men nu jädrar skall jag tillbaka på banan & gå ner mina gravidkilon. Så skall ni bjuda mig på fika så funkar endast sockerfritt & nyttigt! ;-)

Hoppas er helg varit bra!

Kram Kram / Anna

2 kommentarer:

  1. Heja heja Anna! Du är grym! Läste ett citat på fb precis; "För att nå dina mål - viljan, släpp det som varit, jämför inte ty du kan bara förändra dig själv & främst ha roligt på vägen"// Emma

    SvaraRadera