söndag 24 november 2013

Lampor från Heico

lampor

Heico har mängder av fina barnlampor i olika figurer & färger & jag visar endast ett litet litet axplock. Viggo fick isbjörnen Ernest (min favorit) längst ner till höger i doppresent och jag längtar tills vi får tända den i hans fönster. Kaninen är väldigt populär men jag tycker även att svampen är riktigt fin.
Dessa lampor hittar du bl.a. på Jollyroom eller House of Hedda.

Halloj soliga söndag!

En underbar söndag tar fart & idag far vi på äventyr till vänner i Växjö. Det är nästan ett år sedan vi sågs och det har ju hänt en hel del sedan dess så det skall bli kul att träffas.

Hemma i huset har vi börjat med att fixa i lillemans rum och jag längtar tills jag får inreda det. :-) Men både väggfärg & tapet skall upp innan dess.
Jag tycker i alla fall att det skall bli skönt att få plats till Viggos alla saker som han fått av alla underbara nära & kära och att han får ett eget litet krypin. :-)

Önskar er en fin dag denna härliga söndag!

Kram Kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar