måndag 25 november 2013

Välkommen Viggos första jul ♥

IMG_3544

Då var julen kommen hemma hos och jag känner hur julstäningen smyger sig på…underbart!

IMG_3549

Samma bild tagen utan blixt. Mysigt värre och lilleman njöt i soffan för att kolla in stjärnorna i fönstret. :-)

IMG_3550

Den där tidningen som ligger överst i högen innehåller massa julpyssel-tips & jag tänkte minsann kika in den senare i veckan.

IMG_3551

Hoppas att ni får en fantastisk jul! ♥

IMG_3553

De här fina knastomten fick följa med hem från Gekås i Ullared. Jag älskar knastomtar…tycker de är såå söta när deras näsa sticker ut från mössa & skägg. :-)

IMG_3542

Här ligger godingen och kollar in stjärnorna i fönstret. Det är så mysigt när jag vet att vi ska fira hans allra första jul. ♥

God Kväll!

Jag började så smått julpynta efter dagens babysim & när Viggo sedan vaknade från sin lunchsömn tittade han glatt omkring på alla tomtar & fina lampor i fönstren. Han får uppleva sin allra första jul och jag njuter fullt ut. Jag fullkomligt älskar julen och att få fira jul med sitt eget barn är oslagbart. Detta kommer utan tvekan bli den bästa julen någonsin! ♥

Här i nordvästra Skåne har också kylan & vintern kommit vilket känns bra. :-)Det skall ju vara kallt & frost så här års och julstämningen infinner sig också mycket lättare tycker jag.

Hoppas ni haft en lika härlig start på veckan som jag!

Stora Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar