måndag 9 april 2012

Ett dopp i havet

IMAG0798

Här tillbringade jag många timmar under gårdagen då vi var ett helt tjejgäng som hade det underbart på vår årliga spadag. Denna gång var det Skansen i Båstad som fick besök av oss.

IMAG0792

Kallbadhuset väntade på oss och här passade vi på att bada i den mycket varma poolen utomhus. Dessutom passade jag & Matilda på att ta ett dopp i havet. Det var ca 3 grader varmt där så jag kan säga att det var mycket skönt att återigen hoppa i det varma vattnet.

IMAG0788

Det var en bit att springa i kylan men helt klart värt det. =)

IMAG0799

Väl hemma mötte vi upp grabbarna som underhållit barnen medans vi hade det gott på spa. Såg bara så roligt ut när de kom i bredd med barnvagnarna. *skratt*

God Kväll!

Påskens sista dag och min sista lediga dag då det återigen är dags för jobb imorgon. Jag känner att jag blivit alldeles för bekväm här hemma så det blir utmärkt med lite jobb igen. =) Det är ju så skönt att vara ledig och bara göra vad man vill, eller hur?

Som ni kan se hade jag en härlig dag igår på Skansen i Båstad. Ett helt OK spa att återhämta sig på. =) Men tycker dock av flera orsaker att Tylösands Spa som vi var på förra året var snäppet bättre.

Denna dag har i alla fall passerat alldeles för fort och om bara en liten stund skall jag ligga i sängen. Har dock fått gjort en del saker på min “to do-list” och från och med idag skall jag prioritera bort bl.a tv:n för att göra mycket annat här hemma. =)
Känns toppen!

Sov gott!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar