söndag 8 april 2012

Snart över…

IMG_2661

I vårt trollhassel hänger nytt påskpynt som jag sprang på under mor & dotter helgen i Landskrona.

IMG_2660

Älskar denna bänk och de vita äggen från Iems står perfekt bredvid fotot på våra vänner. =) Ser ni att jag luft in den turkosa färgen även i ljusen?

IMG_2664

Annorlunda ägg från butiken Petör i Landskrona. Titta in där om du har möjlighet för där finns det mycket fint till fantastiska priser.

God natt!

Jag brukar vanligen skriva god morgon eller god kväll som start på mina inlägg men just nu är klockan så otroligt mycket att det fick bli god natt!

Min tanke var att titta in här både igår och idag men tiden har liksom inte riktigt räckt till utan jag har prioriterat annat under dessa härliga dagar som varit. Just nu sitter jag i sängen och skall snart sova. Våra sista gäster gick för en stund sedan och vi har röjt bort det sista i köket. (Tycker om när det är rent och fint där till den kommande morgondagen)

Hoppas i alla fall att ni haft en toppenhelg!

Vi hörs imorgon igen!

Godnatt kramar / Anna ♥

4 kommentarer:

  1. Kul att du tipsar om butikerna, Jag brukar ha vägarna förbi Landskrona ganska ofta så ska nog ta mig en liten titt nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. Klart du skall titta in där! Hoppas du hittar nåt roligt då. Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Anna hittade du inte fler saker när du var & hälsad på mig :-)) Köpte du inte svarta ägg osså? Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, visst hittade jag svarta, men de var från hemtex! Kram Kram

      Radera