torsdag 5 april 2012

Skattjakt vid havet

IMAG0742

Igår gick ja och maken längs nya stråk vid havet när vi letade efter lie skatter. Och vädret var inget vi kunde klaga på. =)

IMAG0746

Som ni vet älskar jag både vatten & sol så därför är det vanligt att jag knäpper av en del bilder.

IMAG0749

På vägen hem stannade vi till och satte oss på en parkbänk för att kolla in den mäktiga solnedgången. Du ser det knappt på fotot men där i vattnet stod också en flugfiskare.

IMAG0754

Gillar denna bilden riktigt mycket!

Skärtorsdagen är här och jag är på väg hem från jobbet. Har börjat med att blogga på tåget för att vinna lite extra tid med maken när han är hemma. Vi får väl se hur länge jag orkar bära med mig datorn bara. ;)

Nu tar jag helg och är ledig ända till tisdag, lyxigt värre!

Ikväll kommer flera kära gäster över och vi skall grilla och bara äta gott. Kan tänka mig att det dessutom slinker ner några glas vin vilket känns välbehövligt efter denna veckan! =)

Alla som går in och läser på Helsingborgs Dagblad kan se att vi haft fullt upp idag på jobbet. Blir riktigt arg över att det finns personer som inte kan skilja på ditt och mitt!

Trevlig kväll!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar